dmca

DMCA

Protection: All original content on http://www.twojaws.com/dmca/ is created by the website owner, including but not limited to text, design, code, images, photographs and videos are considered to be the Intellectual Property of the website owner, whether copyrighted or not, and are protected by DMCA Protection Services using the Digital Millennium Copyright Act Title 17 Chapter 512 (c)(3). Reproduction or re-publication of this content is prohibited without permission.

Digital Millennium Copyright Act: Part of the US Copyright Law. The DMCA addresses penalties for copyright infringement on the Internet and protects content creators by “establishing procedures for proper notification” to OSPs when copyright infringement is identified online. Online Copyright Infringement Liability Limitation Act, Title II of the DMCA “adds a new section 512 to the Copyright Act to create four new limitations on liability for copyright infringement by online service providers.” These procedures allow content creators or their designated agent to file proper DMCA Takedown notice to the OSP in case infringed material has been detected on their servers.

DMCA.com Protection Status
DMCA

الحماية : كل المحتوى الأصلي على http://www.twojaws.com/ تم إنشاؤه من قبل صاحب الموقع ، بما في ذلك سبيل المثال لا الحصر ، تصميم النص ، رمز ، والصور الفوتوغرافية والصور وأشرطة الفيديو تعتبر أن الملكية الفكرية لصاحب الموقع ، سواء كانت حقوق الطبع والنشر أم لا ، ومحمية من قبل خدمات الحماية الالفية الرقمية باستخدام الرقمي عنوان قانون حق المؤلف للألفية 17 الفصل 512 (ج) (3). يحظر إعادة إنتاج أو إعادة نشر هذا المحتوى دون الحصول على إذن.

قانون حقوق الطبع والنشر الرقمية للألفية : جزء من الولايات المتحدة قانون حق المؤلف. قانون الالفية الرقمية عناوين العقوبات على التعدي على حق المؤلف على الإنترنت وتحمي المبدعين المحتوى “وضع إجراءات للإخطار المناسب” لOSPs عندما يتم تحديد التعدي على حق المؤلف على الإنترنت. انتهاك حقوق النشر على الانترنت المسؤولية قانون التقادم ، الباب الثاني من قانون الالفية الرقمية “ويضيف قسم جديد 512 لقانون حقوق الطبع والنشر لإنشاء أربعة قيود جديدة بشأن المسؤولية عن انتهاك حقوق الطبع والنشر من قبل مقدمي الخدمات على الانترنت.” هذه الاجراءات تسمح محتوى المبدعين أو وكيلهم المعينة لملف المناسب إشعار انهاء الخدمة الالفية الرقمية لأسب في حالة انتهاك مادي تم الكشف على أجهزتهم.